reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jennifer Mendozová

Jennifer Mendozová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Jen a som zakladateľkou stránky www.fitlady.sk. Som srdcom Fit Lady, ale milujem belgické hranolky a belgické pivo. Moje najobľúbenejšie motto je „Nechaj život diať sa.“ Myslím, že to hovorí za všetko. Mám len zopár základnách pilierov, ktorými sú najmä sloboda, netlačenie na pílu, hlboké dýchanie a ľahkosť (v pohybe aj v rozhodnutiach). Tieto 4 veci mi výrazne uľahčili život. Predovšetkým však: HAVE FUN! : PS: Mám psa. Volá sa Ludwig van. Beethoven je nemé. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Ako s pokojom a úsmevom zvládnuť aj tie náročnejšie obdobia v živote?

Jennifer Mendozová

Ako s pokojom a úsmevom zvládnuť aj tie náročnejšie obdobia v živote?

Kto sa už niekedy sťahoval, vie o tom svoje a hoci sme sa s priateľom a Ludwigom (náš dvojročný mopslík) sťahovali už po 4X, tentokrát to bolo psychicky aj fyzicky najnáročnejšie!

  • 1. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 800x
  • 0
Ako zaviesť čo najviac fitness zvykov do každodenného života?

Jennifer Mendozová

Ako zaviesť čo najviac fitness zvykov do každodenného života?

Všade sa o tom píše, všade sa o tom hovorí, znie to dobre, ale nie až tak ľahko sa to zavádza aj do praxe. ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝL jednoducho nie je také ľahké dlhodobo žiť.

  • 5. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 116x
  • 3
Skúsila som členstvo vo Fit Upe

Jennifer Mendozová

Skúsila som členstvo vo Fit Upe

Takmer 2 roky som bola pravidelnou návštevníčkou fitness centra Fit Up v Bratislave. Moje členstvo sa pomaličky blíži ku koncu, a preto by som sa s vami rada podelila o moje dojmy a pocity.

  • 16. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 669x
  • 6
Život v 21. storočí

Jennifer Mendozová

Život v 21. storočí

Z každej strany počúvame ako nám nezdravý spôsob života spôsobuje obezitu, rakovinu, cukrovku, vysoký cholesterol, srdcovo-cievne ochorenia, infarkty a milión ďalších ochorení, ktoré nás strašia každý deň.

  • 16. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 078x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu