reklama

Ako s pokojom a úsmevom zvládnuť aj tie náročnejšie obdobia v živote?

Kto sa už niekedy sťahoval, vie o tom svoje a hoci sme sa s priateľom a Ludwigom (náš dvojročný mopslík) sťahovali už po 4X, tentokrát to bolo psychicky aj fyzicky najnáročnejšie!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Alebo mám už len zahmlené spomienky a dobre si na tie ostatné sťahovačky nespomínam? ;)

Obrázok blogu

Veľa vecí sme však tentoraz robili po prvýkrát.

  • Po prvýkrát sme sa sťahovali do vlastného priestoru na bývanie.

  • 1X sme šoférovali po Bratislave.

  • 1X sme robili nákup v Hornbachu.

  • 1X sme maľovali.

Obrázok blogu
  • 1X sme si kupovali práčku a kosačku.

  • 1X sme použili navigáciu.

  • 1X sme si vybili baterku v aute v pôvodný plánovaný deň sťahovania (vždy myslíte aj na parkovacie svetlá!)

  • 1X sme si kúpili nabíjačku na baterku auta.

  • 1X sme zistili, že nevieme vybrať baterku z auta.

  • 1X sme s pomocou kamarátov vybrali baterku z auta.

  • 1X som o 02.00 v noci umývala podlahu v byte.

  • Prvýkrát som asi 200X vyšla hore a dole po schodoch so sťahovacími krabicami.

ludiwg
ludiwg 
  • 1X som sa tri dni cítila ako bezdomovec, keď sme spali na matracoch, extrémne vyčerpaní a zavalení bordelom.

Obrázok blogu
  • 1X som bola vďačná za miesto na sedenie vo vlastnom bývaní.

  • 1X som bola strašne šťastná, že sme trafili autom do IKEA.

Obrázok blogu
  • 1X som sa tešila z nákupu v Lidli, lebo sme minerálky nemuseli vláčiť v rukách, ale mohli sme si ich odviezť autom.

  • 1X som ocenila krovinorez 

Bolo to jedno z fyzicky najnáročnejších období, keď človek nič nestíha, je v strese a polovica vecí nevyjde podľa plánu. Viackrát som minulý týždeň zažila momenty, počas ktorých som si jednoducho chcela ľahnúť na podlahu a na všetko sa vykašľať. Keď bola 01.00 hodina ráno, ja som nosila 50-tu krabicu z bytu, extrémne fúkalo a veci mi z krabíc lietali pred vchodom….človek si nie je istý, či je lepší zúfalý smiech alebo plač…, a nakoniec začne pochybovať, či to vôbec stojí zato.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som sa včera pozerala na našu maličkú zarastenú záhradku, špinavé okná, preplnené izby krabicami a taškami a závidela susedov pokoj, krásny upravený dvor a kompletnú zariadenosť izieb. A hneď ma to zasiahlo, ako blesk z jasného neba. Citát, ktorý vidíme v dnešnej dobe všade, ale stále naňho zabúdame.

DÔLEŽITÁ JE CESTA, NIE DESTINÁCIA. 

A tak som sa zasmiala sama na sebe a kompletne sa prestala stresovať, ponáhľať sa a porovnávať. Všetko chceme mať hovoté, všetko chceme vedieť, mať, dosiahnuť, zarobiť, zbohatnúť a mať pokoj

Pokoj od čoho? Od života? Vždy, vždy, vždy to bude o ceste. Tá trvá, tá nás učí, tá prináša nové skúsenosti. Aj keď sú veci, ktoré robíme po prvýkrát stresujúce a náročné, sú aj veľmi zábavné, poučné a často vzrušujúce. Veci, ktorí ostatní berú ako samozrejmosť (neviete si predstaviť ako sme sa tešili z umývačky riadu), nám prinášali veľký úsmev na tvári a radosť v očiach. A o tom to je.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naučili sme sa zvládnuť jednu úlohu za druhou a nemyslieť na všetko, čo nás ešte čaká. Ocenili sme prítomný okamih, zistili sme, koľko sa toho dá stihnúť za jeden deň a skonštatovali, že spolu sme celkom dobrý tím. 

Je to o tom držať 1X valček v ruke, zašpiniť sa, robiť si čiapky z novín – nie o vymaľovanej izbe. 

A na to nesmieme prestať myslieť, inak sa nikdy neprestaneme hnať za výsledkami, ktoré nakoniec tvoria takú maličkú časť nášho života.


 

Jennifer Mendozová

Jennifer Mendozová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Jen a som zakladateľkou stránky www.fitlady.sk. Som srdcom Fit Lady, ale milujem belgické hranolky a belgické pivo. Moje najobľúbenejšie motto je „Nechaj život diať sa.“ Myslím, že to hovorí za všetko. Mám len zopár základnách pilierov, ktorými sú najmä sloboda, netlačenie na pílu, hlboké dýchanie a ľahkosť (v pohybe aj v rozhodnutiach). Tieto 4 veci mi výrazne uľahčili život. Predovšetkým však: HAVE FUN! : PS: Mám psa. Volá sa Ludwig van. Beethoven je nemé. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu